sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Monday, April 11, 2011

.::sabtu & ahad::.

morning uols...diriku dirundung hiba tatkala smpi di opis pintu blk bos msh tertutup dlm ati dok kata mungkin bos otw dari kl pastu teringat pagi ni ada mesorat penting so aku rajinkan jari2ku ini menekan nombor bos & perkabaran yg amat baek "saya sambung cuti lagi 2 hari, mesy mintak en. h yg pegi"...ok bos symp, hatiku berbunga2 dlm ati ada taman derrrrrrrrr. busan la hidup kalo bos xde nih kannnnnnnnn (bkn ko suka ke nora??? *panggg skali*.

sabtu lepas aku menyibukan diri dgn xtvt cooking2 sempena besday irfan!! dah besor dah anak bongsu mama nih..bongsu yeee emmm memang bongsulah dah xde adik lagi dah wink wink.  aku xde la msk beria2 benor, msk ringkas je tu pun peberet dia, aku buat bihun sup daging, ayor sirap f&n ngan kek yg aku bli kat kak rafiza tu je tapi mmg mabeles la sbb sup seperiuk besor tu abis sekelip mata je *sapa lagi nak puji kalo bukan diri sendiri kekekekeke..mak aku pun suka sgt ngan sup mkn pun berulang2 smpi ke petang, laki teman yg blk keja petang pun dpt semangkuk je hehehe, mlm tu aku msk nasik mkn dengan rendang tok yg mak metua aku bagi sempena membalas bekas bihun sup yg aku antor kat dia...picture2nye xbuleh upload ari ni sbb kamera tinggai kat umah la pulak sbb pagi tadi kecoh 1 umah carik necktie si aiman abis kena selongkar semua bilik, salah irfan sbb sabtu tu aku nmpk dia yg main sia2 ja irfan kena marah, si aiman apa lagi syok la dia sbb adik kena marah lagi2 diperapi ayahnya last2 mama jumpa dlm beg skolah aiman aduhaiiii anak2 mcm2 peel patut la irfan xtau kat mana necktie tu rupanya abg yg simpan sendiri xigt...

ahad, xtvt mcm biasa mengemas, membasuh, membaca, menyidai, melipat, menyimpan, menengok, memakan, ada mcm2 imbuhan me, meng, mem lagi smpi naik letih badan hehehe smlm pun xsyok sgt sbb ujan turun dgn lebat smpi tempias ke balkoni cehhh balkoni kunun hehehe maka terpaksa la aku membasuh balkoni depan tu adoooiii sakit pinggang mak...

oklah sayang...cau bedah

No comments:

Post a Comment