sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Thursday, April 14, 2011

doakan bos saya

salam uols...kan entry2 sblm ni aku kabor yg bos aku asek xde je 2 3 mgu nih, selidik punya selidik punya selidik dpt la kabor yg bos aku tuh xsehat & telah dimasukkan ke HKL dan juga smlm ke spital ampuan rahimah.  patutla lately dia slalu g jumpa doktor & slalu aku nmpk dia batuk2.  pagi2 lagi aku dpt call dari rakan sekerja di selangor yg nak tau perkembangan bos aku & ofcoz depa nak ziarah dia, so aku pun call bos aku utk dpt informasi lbh tepat dan jwb bos " saya ok dah, smlm masuk hospital sekejap je, xpayah datanglah, ckp kirim doa saja" wahhhhhhh aku mmg suka bos aku ni dari dulu sbb dia ni sgt2 merendah diri & xsuka menyusahkan org lain (especially aku la sbb aku xpenah rasa susah keja ngan dia sbb semua benda dia wat sndr waima nak karang srt pun dia suh pegawai yang buat-->>pegawai la yg rasa susah keja ngan dia hahahahahahaha).

semoga ALLAH mengurniakan kesihatan berpanjangan kepada boss saya yg cute lagi comey itu (sbb dia kecik dari aku) & cepat2 blk opis yg dah lama ditinggalkan ini kerana ada 'benda' yg saya nak share dgn boss.  harap kawan2 semua dpt mendoakan kesihatan bos saya okeh..tq uolsssssss.

oklah sayang, cau bedah

2 comments:

  1. amboi, ampu nampak. haha
    macamlah bos baca blog dia...haha

    ReplyDelete
  2. hahaha...jgn xtau la ni semua org berminat nak terjah blog atau fb org lain tau :D:D:D...

    ReplyDelete