sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Monday, April 25, 2011

double three = 33

wahh....cptnya masa berlalu dah petang that mean dah nak punch out hehehe...so today agak ke'bz'an walaupun bos xdak seminggu menghabiskan surat² masuk yg xpenah abis² nak masuk opis aku kekeke tapi rasanya lebih bz ke arah mengomen pada birthday wishes dari kengkawan kat fb, sms & ada jugak yg wish ms tgh bekpes hehehe...tq fren i love uolssssss very much!!!!

sedar tak sedar aku dah menginjak 33 tahun ari nih, mmg cpt la masa berlalu rasanya baru semalam aku dok pakai bj skolah lagi kayuh beskal p skolah, jln² ngan geng p kantin dan ada ketikanya dok intai kat kantin cina kekeke betapa jahatnya aku tapi senakal² aku xpenah la lagi aku bli ayaq ka mkn ka kat kantin cina tu takat bli cekelat ja betoi aku xtipu.  tapi hari ni aku kena terima hakikat yg aku mmg dah tua tapi dlm ati ada taman wahhhh verangan lebih ko nora!!! dah mcm susah senang hidup aku rasa.  masa kecik aku slalu kata "bila la aku nak p skolah mcm org lain, benci la dok umah xbest xdak kawan" siap benci tu hehehe.  bila dah skolah aku berkata lagik "bila la aku nak keja mcm org lain, dok umah asek kena marah ja semua xkena" jadi anak sulung mcm tu la salah adik² aku yg kena huwaaaaaaa.  la ni bila dah keja aku berkata lagi "bestnya jd budak kecik apa pun xpayah pikiaq hidup ngan dunia sendiri ja" itulah aku..hadooooiiii tapi aku tetap bersyukur pada ALLAH sebab telah memanjangkan usia aku selama 33 tahun dapat menikmati hidup walaupun x kaya mana dan x susah mana bak kata org yg sedang² ja aku tetap bahagia, so nora...HAPPY BIRTHDAY!!!!!! wish diri sendiri mmg aku xmalu ngeeeeeee

yg seronok lebih adalah 2 hero aku si aiman & irfan, teruja betoi depa nak wish besday kat aku mcm depa² plan janji depa dpt makan kek hehehe, anak..anak..apala yg depa tau erti hidup kan yg depa tau syok ja.  xpe nanti mama suh ayah blikan kek ye, mlm kang kita tiup² lilin, kita potong² kek, kita mkn² kek ye tapi bli pakai duit ayah la kita suh ayah blanja kfc skali hehehe

semoga ALLAH memanjangkan umur aku dan memurahkan lagi rezeki keluarga kami....wasalam

No comments:

Post a Comment