sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Friday, March 11, 2011

miss my old fren!!!!!

wahhh...lamanye xde catatan!!!! ~~~~ last 2 weeks check out my fb friendlist tgk ada old fren yg dah remove aku ntah bilenya pun xtau la sbb aku pun br pasan dlm lam xnmpk post dia kat fb...well rmbt sama itam ati kita xtau lalalalala...aku fren ngn dia pun sbb dia yg add aku kunun2 ayat dia nak kumpulkan semua member skolah sbb nak wat reunion ----->bab2 reunion ni aku xamek port sgt sbb aku blm bersedia nk jumpe depa blk (sbb aku dah sama saiz ngan kain pelikat cap gajah huahuahua)..disebabkan respons yg xsbrapa dari aku dan komen2 pedas aku kat status ataupun kat wall kwn2 lain mgkn itu yg membuat dia remove aku....KO INGAT AKU KESAH??????......skurang2 aku xla ralat sgt sbb dia yg add aku bkn aku yg add dia...that's all!!!
all x-sdi'95 enjoy your day okeh!!!!!!

2 comments:

  1. Akhirnya muncul jugak entri terbaru dari nora.
    good2. teruskan berblog.
    Yesss... aku berjaya jai followers pertama blog ni.
    Jgn lupa follow blog RIS-FAMILI dan RIS-IT noooo.

    ReplyDelete
  2. Yesss.... followers seterusnya iaitu followers ke 2.

    ReplyDelete