sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Wednesday, March 16, 2011

~~ letih ~~

smlm aku rs hari yg sgt letih walaupun bos xdak kat opis hehehehe (letih bc blog org je la ko nora oi!!!)...srt2 msk semua setel, dah msk smbf2 & dah siap dihantar ke cik din utk antar kpd pegawai....blk rumah lagi la letih (letih buat2 sebenarnya hehehe) dah selesai mandi semua maka aku pun start la keje aku sbg bibik..baru gaya pegang periuk nasi, suami sound "takyah msk la yang, buat nasi grg je nasi sejuk pun bnyk tu sapa nak mkn"..wahh aku dgn segera & pantas mcm ERL smbl sengih2 follow je arahan pegawai atasan kekekeke...legaaaa xyah siang2 ikan xyah pk2 apa nak msk mlm ni...maka dgn itu menu kami mlm tadi adalah nasi goreng, telur dadar + keropok ikan (buah tangan dari adik aku yg br blk coti2 mesia kat kuala terengganu ---> pegi xajak aku mencik2 (padahal aku yg xleh pegi sbb xde fulus hehehehe).

yang si irfan ptg tu lagi dah ikut mak lang dia blk umah sewanya kunun2 nak tdo umah mak lang..so aku ok ja walaupun dok pk mcmana nak tdo tanpa irfan kat bwh ketiak aku mlm nih???? dlm 9.30 mlm tu aku pun tepon la tnya apa la anak bongsu aku tu dok buat kat umah mak lang dia..skali dia jawab "kite dah smpi umah mama ni" dan2 tu ternmpk cahaya kete dok suluh pintu pagor umah aku...cehhhh anak aku nih buat spoil org je nak kena antor2 blk umah..adik aku kata dia teringat kat mama lagi pulak mak lang dah blanja mkn nasi goreng ayam + teh o ais = dah kenyang "jom antor kite blk", kata irfan kekekeke terkena la mak lang mlm tadi hahahahaha irfan2 tiap2 hari ada ja benda yg dia buat bg org gelak hahahaha...

No comments:

Post a Comment