sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Friday, January 9, 2015

salam Jumaat

Assalamualaikum...

ehh ada entry plak arini..kome jgn berharap sgt ye..ni karang2 2 tahun lagi baru ada new entry kah3333. aku ni sibok kalahkan menteri, kalau ari2 cek bonus masuk ke x mana x sibok ye dak? ahahahaha

tadi pagi ada perhimpunan bulanan. boss kata kena ikut stail org jepun.  pompuan jepun yg menyusu anak rela berhenti keja fokus jaga anak je..tiap2 pagi pegi kelas buat seramik, pastu blk tgk anak, petang tgu suami blk keja..so cute!...jadinya sbg nak amek teladan aku cadangkan pada 2 org officemate yg mmg BF utk berhijrah ke jepun hahaha..ikut stail org jepun je aman rumah tangga, xde keje yg backlog! gitu kekdahnya..so kawan aku yg sorang tu ckp lps ni dok jepun buat labu sayong le..aku kata jepun xbuat labu sayong dik oi, dok sana ko kena buat patong tokong jepun je kah3333333...keraih perut dok gelak kan depa tu..beria nak pindah jepun...saya yang menurut perintah katanya hahahah bengong lah! tau kat bos kita bahan amanat dia mampos hahahaha

tu je nak cite hahaha...ok la nak p lunch arini jumaat boleh borak lama sket kat meja...nak discuss pasal rombongan cik nora ke klia2 mengantor sahabat nak ke jepun kah333

ok bai


No comments:

Post a Comment