sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Thursday, January 8, 2015

hai 2015

assalamualaikum

hai 2015!!! dah seminggu baru nak wish kah3..maafkanlah aku sbb aku baru2 ni kena sindrom bonus aci masuk x masuk rupanya mmg x masuk2 kah3 jadi mood dah ke laut dalam lagi dalam dari lautan hindi 

apa nak cite eh..bila bonus lmbt ni diri secara auto akan jadi lemau sbb xleh nak shopping online..ig pun xleh bukak slalu sbb nanti geram je pandang xleh nak ode kah3..sian tau peniaga online tu tgu je I bila la si nora ni nak ode, korang..tgu eh lagi seminggu dua kita ode laju2 k *peace* hahahaha sah! sah bengong

eh korang tgk x MLM? siyes best kan? aku mcm besa la SEPAHTU die hard fan!!! tapi satu undi pun haram kah3..lagi aku suka SYJ, SHIRO  dan aku suspect 3 group ni boleh p final kalau kome terus undi diaorang..jadi cpt la undi k, aku bonus lmbt so xleh la nak undi mcm kome kah3

eh..nak wish tahniah kat #TeamMalaysia sbb smpi final Piala AFF Suzuki..aku bkn minat sgt bola2 nih, xpenah nak tgk pun player pun kenal yang popular je..safee tu kenal sbb dok tgk muka dia kat papan iklan besor tepi trafik light haa baru igt muka hahahahaha...tapi sejak piala aff ni aku jadi rajin plak ikut tgk tu pun sbb menang, kalau kalah terus tdo hahaha dasar!...aku gila tgk sbb farizal je..elok pulak tgk dia ngan jersi keeper wane klabu aaaaah penasaran bila tgk dia sepak bole senget menyayup pastu rambut berombak2 gegar hmmmm wangi!!!

ok la nak cau..gigih ari2 cek m2u kot bonus masuk hahaha x abis lagi pasal bonus..member office dah naik bengang ngan aku, kalau sembang je xde cita lain, bonus bonus bonus..dlm wasap group pun cita bonus je aku up hahahahahahahahahahaha dato' seri cepat la bayor bonus kite!!!! anak kite nak skolah bln satu bkn bulan dua! ok bai

salam

No comments:

Post a Comment