sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Tuesday, July 5, 2011

penghujung cintaku

suami : yang...
aku : iye bang...(smbl kelip2 mata) *sila jgn muntah*
suami : abg sayang sayang ketat2
aku : (msh kelip2 mata) saya pun sayang abg jugak! sayang laju2 tau
suami : sayang.....
aku : iyeeeeeeeeeeeeeeee
suami : jom kita romen2 nak
aku : moh ler cepattttttttttttttttttttttttt
*sila jgn pengsan dgn dialog di atas, saje nak amek feel bila dengor lagu nih*

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini telah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

10 comments:

  1. kak as, sesekali versi geli2 gatal kahhhhhhh

    ReplyDelete
  2. - hok aloh nora...ingat kan nape tadi...geli ketiak bace ...huahahahaha...

    ReplyDelete
  3. romantik geli ya amat!
    hahahahah

    nokk... lagu siapa kah itewww?!

    ReplyDelete
  4. AI,
    tetiba nak post entry geli2 gatal kan apa nak buat

    miloais,
    kahhhhhhhhhh tu lagu si pasha ungu ngan bini baru dia tu ntah apa ke namanye

    ReplyDelete
  5. amboi3... romantiknyerrrrr...

    ReplyDelete
  6. tergelak2 eB bacer... notti eh? ;p

    ReplyDelete
  7. dwaty,
    romantik la sgt..sblm a'nguzubillah kenala amek mood dulu kahhhhhh

    eB ezrin,
    notti?? kasi redah saja kakakaka

    ReplyDelete
  8. @_____@ pitam aku baca entri kak aku ni sorang..hahahah

    ReplyDelete
  9. puan azuhaizat,
    sblm pitam pastikan abg ada kat sblh ye kekekeke

    ReplyDelete