sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Wednesday, July 13, 2011

akele hum akele tum

mlm tadi aku tgk gambaq hindusetan kat channel zee tv AKELE HUM AKELE TUM syok pulak la layan smpi kol 12 baru abis kalau pertandingan mengaji quran awai2 lagi dah terkuap2 kejikan aku hahahaha..crita lama aku pun igt2 lupa dah tu yg layan bersama2 laki tersayang, smpi meleleh2 la ayaq mata dok kesian kat rohit (amir khan) sbb dia xberjaya dlm kerjaya dia kesian sgt dah tu bini pulak lari tinggai dia suh jaga anak depa yg cute tu, walaupun aku marah kat bini dia sbb tinggai anak ngan laki terkontang kanting ngan xdak duitnya tapi bila pikiaq secara rasionalnya (cehhhh tiba2 aku jadi fazdilah kamsah kahhhhhhhhhh) ada logik gak bini dia tinggai dia, kadang2 suami ni kena ajaq jugak skali skala, korang stuju x?

ya la, kesian kat bini dia tu dah la kawen mak bapak xsuka pastu dari idup senang lenang dah jadi org susah tapi demi cinta lautan dalam pun sanggup terjah, dah tu selama 7 tahun dok la ulang keja umah yg sama ja mana xboring cita2 sendiri terpendam mcm tu ja tmbh2 pulak laki blk umah hanya utk makan, tdo, buat anak mangkit p keja blk, kalau aku la aku rasa aku pun akan buat mcm dia tu lari ja tinggai dia kat umah pastu biaq dia rasa apa yg kita rasa selama 7 tahun x dipedulikan..itu pendapat aku la korang aku xtau la tu yg aku termimpi2 tu tapi rasa2 aku xdak pulak menjelma amir khan dlm mimpi aku smlm kekekekeke

aku ada tabiat buruk tau, kalo aku kusyuk sgt tgk cita tv ka, baca novel ka ataupun aku baca blog org lain dari mula smpi abis maka malamnya aku akan mimpi benda tu blk kalo lena tido xpa jugak ini tidak aku akan jadi resah xleh lena betoi2. tu yg aku malas nk layan tgk nora elena ka, stanza cinta ka satgi aku mimpi romen2 aaron aziz pulak auwwwwww

p/s: aku ska lagu2 dlm cita tu ada satu tu ".... oh i love u daddy" layannnnnnnnnnnnn hindusetan
p/s: br dpt fax dari ksm, mgu dpn aku kena attend kursus kat tepen..uiiii xsyoknya kalo kat hotel syok laaa

4 comments:

  1. - laaa....dok layan hindustan spi 12 mlm...patut la resah xleh tidoq...

    ReplyDelete
  2. tapi kalo layan hindustan zaman shah rukh khan ngan kajol dulu lagi bestkan...lagu sedap2 belaka

    ReplyDelete
  3. semalam ada citer hindustan kat tv ke???
    ehhh... iols tido awal nokkk... semalam demam balik
    lepas makan ubat - iols tak hengat donia dahhh!
    wakakakaka

    ReplyDelete
  4. AI,
    sendiri cari pasal sendiri kena tanggung la kan hehehe

    mamasyaza,
    syok oo layan hindusetan yg zaman2 90an tu yg setia tgu smpi kol 12 mlm

    miloais,
    sian kat uols demam...get well soon okeh!

    ReplyDelete