sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Friday, July 1, 2011

aku yang EDUCATED

kalo aku educated kenape ko sibok?? dulu mak apak ko suh p skolah ko asek nak menggatal je berdating sana berdating sini, sabtu ahad p jln sana jln sini tau2 masuk urtv ruangan berkenalan haaaaaa, pehtu bila kuor result spm mula terkial2 jadi muka tembok sbb dpt pangkat 3, mana x muka tembok masa trial ko beria2 mak ko canang 1 kampung, xcukup kampung rumah kenduri pun mak ko canang "besah, ni dpt keputusan esok dia nak masuk itm, nak belajar yg dia suka, la ni pun dia ada dok berkawan ngan budak itm tu senang la dpt masuk nanti" mcm hebat je ayat mak ko kan? kunun boipren itm ko tu ada kabel kuat ke nak msk itm?? tgk mak aku, diam je apa org crita dia senyum je tapi skali dpt result kebabooommmm alih2 aku yg p masuk itm, ko ke mana??? ke penang la kan keje kilang tu je yg sesuai ngan ko yg perasan persis julia rais *aku p toilet jap nak muntah* x dan mak apak ko nak merasa duit gaji dah gatal nak kawen bak kata mak ko "besah kawen ngan technician kilang dia" wahhh memang mak ko suka meriak kan mana p boipren itm hang tu?? pada org kampung yg mcm mak aku ni mmg la terpegun dengor technician ko tu kan besar la sangat nak pulak mai mengantaq pengantin naik keta honda tu pun akak ipor ko yg punya kannn..laki ko apa ada? moto kapcai sajok!! tu pun meriak xabis2 kan. pastu aku dengar laki ko berenti blk dok kg kat kedah nun igtkan jadi ketua kampung rupanya keja bendang je!! tu pun mak ko xabih2 nak meriak kan??

skrg ni ko nak kesahkan pulak aku ni EDUCATED! aku xheran babe, skali ko burukkan aku 20 kali aku kentutkan kau!!!

5 comments:

  1. - sabar nora sabar...eh..sape yg terok benor perangai dia tu haaaaa...kalo AI pon mesti bengang x abis2...grrrrrr...

    ReplyDelete
  2. AI,
    mmg dasar xsedor diri tu dia lupa nak tgk cermin tu, xabis2 nak kacau org

    ReplyDelete
  3. manusia cam gini pun ade ekkk...hehehehe..jenis nak meriak aje lebih

    ReplyDelete
  4. wah..begitu marah nampak nora elena ni..haha

    ReplyDelete
  5. mamasyaza,
    zaman skrg yg xde tu mmg slalu ska meriak2 tapi yg ade tu buat biase2 je slp2 org kata suri rumah jek

    ibnubaba,
    nora elena tgu seth tan xmai2 tu yg angin semacam kahhhhhhhh

    ReplyDelete