sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Wednesday, August 28, 2013

eh...cita sunat lagi daaaaaa

as-salam...eh rupanya ada yg rindu entry post aku ye hahahaha..femes jugak ahkak nih

ok sambung cite sunat.  irfan dah selamat dah sunat petang jumaat aritu.  agak sedih sbb aku xdpt nak teman dia sbb kat ofis ada audit 5S mcm status aku kat fb tu 5S diutamakan, anak bersunat ditinggalkan..xpela kiranya berkhidmat untuk negara mmg cenggitu semangat kenegaraan gitu..klass ko jah! jadinya abah aku lah yg ke hulu ke hilir bagi motivasi tanpa jemu utk irfan.  dari xnak sunat smpi la selesai sunat abah xjemu2 bagi sokongan padu utk irfan seumpama sokongan padu abah utk team perak dlm piala malaysia :D

oh hooooiii! aku igt bila dah setel aku buleh lega la, rupanya haiiih la mcm2 ragam org bersunat ni.  bila bius tu dah hilang mula la melalak bila kencing haihhhhhh sabar la anak.  tapi semalam blk keja tgk dah x gantung tali dah tapi jalan masih mengengkang la.  pastu dah buleh pakai seluar yakni seluar aiman sbb aiman besar so dia rasa selesa sket.  harap2 arini irfan makin sihat la sbb mlm tadi dah sound "mama, esok kita nak kluar main" haaa tgk mgu dpn mesti dia mintak nak kawen pulak :D :D

ptg smlm aku pegi jumpa pakar ENT..rupanya masuk kemre kot idung ni mcm makan mekdi set besar kekdahnya..puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xbaik tau doktor surprise2 mcm tu lenkali ckp la awal2 buleh saya stenbai korek idung siap2.  nanti2 la aku crita pasal kisah aku nih plak..mcm2 hal.  mulai skrg aku dah start pangkah kalendar hingga tiba hari itu..

ok la cau bebeh!

No comments:

Post a Comment