sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Thursday, November 1, 2012

apa pun tak boleh!

salam korang,

pssstt korang..bos baru dah lapor diri hari ni! smlm dia dtg tgk2 tempat baru je pastu blk..arini baru betol2 punch in...setahun lbh jgk la aku mkn elaun p.a. buta2 hehehe ye la arwah bos start cuti sakit bln jun tahun lps msk opis pun skjp2 je, pastu bila arwah pergi dah 8 bulan baru le pengarah baru mai.  adoinyapun, maka lps ni seorang nora akan menjadi pekerja yg cemerlang & gemilang gitu! pasainya apa pun tak boleh lps nih hehehe.  eh kome, jgn gambarkan aku suke monteng ye sblm nih, idak sekali2, walaupun xde bos kerja tatap jalan okeh cume blm dpt anugerah pekerja contoh je lagi *sambiltiuptiupkuku* puiiiiiiiiiiiiiiiii

tetiba aku rasa mcm aku baru lapor diri keja dulu2 satu hapa pun xtau ate berbulan lamanya dok main game melangut sorg2 kan, tetiba ada teman ishhhh rase mcm lain pulak hehehe..ada bos ni bnyk la xtvt2 sampingan yg aku rasa hemmmmm kena elakkan ataupun dibuang terus dari anganan!!!

1.  TAK BOLEH BACA NOVEL SESUKA ATI MCM DULU - sapa nak abiskan stok novel yg selambak nih *usapusapnovel*

2.  TAK BOLEH JOIN GENG DIVAS HI-TEA - oh...ahkak xsanggup sian my teamates kehilangan kakak divas mereka *hentakhentakkaki*

3.  TAK BOLEH ON FACEBOOK 8 JAM SEHARI - oh...rasa nak pitam OMG! OMG! OMG!

4.   TAK BOLEH ULANG ALIK DARI OFFICE KE POPULAR MCM SELALU - sian org popular tu mesti rindu ahkak nanti, sapa nak bli novel depa nanti..sian kan korang?? baik korang kata kesian..hemmm lap2 korang ketat2 :D

makanya ahkak akan menjadi pekerja berintegriti gitu boleh?? bos...tahun depan bagi saya cemerlang eh!

bye divas comel..kakak divas blah dulu

No comments:

Post a Comment