sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Thursday, May 12, 2011

ampun ya sayang

as-salam semua

smlm xde entry sbb agak sebok di ofis.  pagi kena attend kursus pengurusan stress oleh lppkn ipoh.  wahhh sgt syok jugak dan yg penting saya tak rasa mengantuk langsung!!! xmcm yg sblm ni asek terkuap jek, kira speaker tu mmg hebat la.  ptg la ofcoz la kena record all the letters & documents dlm SMBF ohhh sgt penat.  bos still xde kat ofis bersambung2 cuti sakitnya semoga cepat sembuh bos!! pagi ni pun still sebok ngan tugas harian saya mcm korang jugak kan, yg dulu didulukan yg kemudian dikemudiankan ngeeee...

pagi ni xbape best sgt sbb pagi2 buta dah kena bambu ngan laki huhhh sgt tidak suka!! mmg salah i pun sorila kekanda nanti adinda hiburkan okeh!!! smlm aku basuh baju slalunya mmg aku cek la segala poket moket baju seluar kan tapi smlm pulak xbuat rutin tuh main taruk je dlm mesin makanya pagi tadi dah siap sidai pun laki dok siap2 tnya mana baju keja dia smlm??? aku kata nun dah sidai maka start la potpetpotpet dan aku dgn rasa bersalah pegi la cek poket baju dia alaaaaaa dah berkecai la bang!! skali lagi aku kena potpetpotpet.  aku pun start la action wat muka bersalah msk dlm umah kunun2 nak mintak simpati supaya potpetpotpet tu berhenti dan mmg berhenti la.  yes yes yes berjaya jugak aku tapi yg xsyok nya dari umah smpi ofis sepatah pun dia xckp alaaa sori ye bang saya xsengaja huhuhuhuhu.  smpi skrg ati rasa xsyok smpi skrg jugak dia x tepon aku pun huwaaaaaaaaaaaaaa padan muka aku.  nmpk gaya ptg ni kena la msk favourite laki nak amek ati gulai lemak kobis + sambal belacan + ikan sepat goreng = senyum pasti meleret :D

k la korang bosan baca aku membebel kan..nanti aku ada benda nak share ngan korang pasal petua2 nih

caucincau

No comments:

Post a Comment