sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Wednesday, December 11, 2013

i'm back!!!

as-salam...

amboi tajuk xbuleh blah aku nih...kunun feeling artis sgt mcm la ada yg dok tgu2 hang update blog kah3...suka la blog aku kan???

last monday haa tgk awai2 dah ckp omputih...kelassss.  isnin lps dah mula start keja blk selepas dpt mc selama 2 bulan! haa lega aihh dok rumah 2 bulan smpi mak pun dah menyampah tgk aku asek makan tdo makan tdo hahahaha...masuk keja lps 2 bulan rehat mmg sgt lemau! gila x lemau dah 2 bulan dok rileks2 suka ati nak tdo kol brp nak mangkit tdo kol brp skrg ni dah kena ikut mcm biasa blk.  kalau 2 bulan lps semua intisari rancangan tv dari tv1 smpi la ke arena 801 aku hafal kau!..ko petik je nak cita apa semua aku leh hafal bila, kol brapa ulangan ari apa semua lah sap sap soi hahaha mmg dasar gila hiburan semata kau nora!..oasis pun tgk jugak tapi time cite tok adi je la keh3..bak kata mak aku "kak, agaknya lama2 cita tanah kubur ni abis semua org kg tok adi tu meninggai, agaknya org kg dia tu xdak yg baik2 no kak dah semuanya jahat" haa itu komen juri profesional tau hahahaha...skrg ni semua aku dah terlepas jgn kata nak tgk langsung hat ulangan pun xdan keja punya hai..tapi xpa la semua hiburan2 tu duniawi ja kan? *kelip2 mata* kah3 nora mmg poyo!...

lama gila x jengah blog org..ni pun xsempat lagi nak jengah dok sibuk kejar skt & lnpt, bos kan nak bg markah kena tunjuk kecemerlangan lebih sket..nanti aku up cita aku ms aku operation aritu tau..adventurous uolsss kenangan yg xbuleh dibeli kat mana2, stok doktor hensem punya ramai kat hospital ipoh tu baru aku tau igt doktor tua2 ja ehhh kalau buleh nak suruh doktor tahan lama sket kat wad tu tapi apakan daya kena beralah jugak bg laluan kat org lain yg lebih memerlukan perhatian doktor..ayat xbuleh blah padahal tiap2 mlm nangis nak blk umah huwaaaaaaaa...

ok cau dulu..akak nak sambung berkhidmat untuk negara nih

p/s:  stok doktor hensem kat SOPD pun ramai gila korang..kalau cenggini sebulan 2 kali p check up pun aku rela.  tadi p check up pun hensem jugak haissh harap2 mlm ni xmimpi puiiiii

No comments:

Post a Comment