sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Wednesday, March 28, 2012

wordless wednesday

 januari 2012

end of march

beza tak?? beza tak?? baru 2 mgu aku guna dah nmpk perbezaan muka xlagi kusam, nmpk berseri ja & yg penting muka aku dah xberminyak...dulu nak amek gmbr pun malas sbb muka nmpk lesu ja kulit pun gelap ja..sekarang tidak lagi huahuahua *mak suka sangat*

p/s : x wordless sgt lah hehehe

6 comments:

  1. pakai product apa tu, nampak licin aje muka

    ReplyDelete
  2. nora...share la....mmg nampak ketara perubahan.....cun la wei....

    ReplyDelete
  3. Ni dah kira berword-word ni.
    Ingatkan tgh promosi anggur ngan ikan.

    ReplyDelete
  4. hah sharelah kak nora guna product apa ni?

    ReplyDelete