sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Tuesday, February 14, 2012

asam pedas daging ala kakjee

malatop, terangkat, superb!!! sgt sedap korang asam pedas daging ala kakjee yg aku cekup resipi dari blog kakjee. aritu aku jalan2 kat blog dia skali ternmpk rupa si cantik manis dlm mangkuk terus terliur maka tanpa segan silu terus copy resipi, maka ahad lepas merasa la tekak aku ni asam pedas daging yg sangat sedap!




siyes korang sgt sedap, maka ringan2 kan la tulang korang utk masak k...aritu jgk laki tersayang request nak mkn rebung, maka ini la hasilnya...superb jugak!! eh sendiri masak, sendiri makan sendiri puji la kan kah3 rupe xmenarik sgt sbb laki aku xska pedas jadinya buh cili mesin tu sket ja, kalo aku la mau semangkuk cili aku buh baru rupa cantik dik...


okla korang, selamat menjamu selera!!

p/s:  ipoh dilanda kehujanan yang sangat kelebatan!  syok la mlm ni layan vanilla coklat dlm kesejukan ngeeee

2 comments: