sini takde cerita lain, cerita pasal nora, pasal nora, pasal nora, pasal nora..hahahaha kita enjoy!!!!


Tuesday, August 23, 2011

crite sepanjang aku xde minggu lepas

eh eh..lamanya aku xbersiaran kan?? lama gilak tu, ye la aku sibok sket ngan keja2 hakiki ditambah dgn keja2 part time yg aku dpt sepanjang bulan posa ni mmg best la keja part time tu nyaman je aku rasa msa buat keja tu..korang tau ke apa keja part time tu?? haaa korang jgn igt aku ngelat pulak dah dpt gaji gomen nak carik gaji tambahan oh tidakkkkkkkkk..aku ni berdedikasi tau *sila jgn muntah* keja part time aku tu senang je, cari port baek punye, kasik baring ko punya badan pastu pejam mata kahkahkah...bulan2 posa nih mengantuk gile wehhh mmg xleh tahan kol 12 lbh je dah terkuap2 dari tersenggok2 elok la aku p lena betol2 kan?? lebih afdal gitu kahkahkah......

last week aku cuti 5 hari kau..dok umah diam2 ngan laki eh..mana ada la, anak aku dua2 org xsehat dimulakan dengan bismilah irfan muntah2 petang selasa (16/08) dia punya muntah smpi dah xde apa lagi nak kluar mcm2 ikthiar dah aku buat, bagi minum 100 plus la ikat tali kasut kat tengkok la tapi still muntah jgk, so pagi tu terus bwk dia g klinik dah amek ubat segala, petang tu dah ok tapi still muntah2 lagik. esoknya aku amek e.l sbb irfan still demam & muntah bila dia makan tapi seelok je abg dia g skolah & ayah pun g keja dia pun capai basikal siap jerit2 lagi panggil member sebelah rumah rempit skali ngan dia..buleh eh irfan cargas ja kayuh basikal smpi petang.  bila aiman blk skolah, dia pulak tunjuk ciri2 mcm irfan oh penyakit dah berjangkit tapi xdemam cuma muntah saja tapi dia ada ngadu yg dia rasa sesak nafas.  siasat punya siasat rupanya ms nak blk skolah tadi kawan dia lari2 dan tendang tengah blkg dia tu yg dia terus rasa semput dan nak muntah.  esoknya aku e.l lagi bkn sebab nak jaga aiman sbb aiman g skolah jumaat tu, tapi aku gigih pegi skolah pagi2 tu jumpa cikgu besar tapi bukan guru besar cikgu disiplin je hehehe terus aku ngadu pasal budak sekor yg mak bapak dia xreti2 nak ajar anak tu.  abih aku crita pasal budak yg slalu buli si aiman dari awal tahun lagi.  sblm ni aiman crita aku diam je sbb biasa la budak2 kan gaduh2 pastu kang kawan blk tapi yg aku angin tu pasal mgu sblm tu aiman blk umah dengan rambut tobek, korang tau ke tobek tu apa?? tobek tu sejenis mengkarung yg berwarna ungu heee aku tipu! rambut dia dah kena tarah kat depan plak tu, bila ditanya dia kata budak yg mak bapak dia xreti nak ajar tu yg gunting wahhhh sesedap rasa kan...suka2 ati mak bapak dia ja wat anak aku mcm2...masa aku jumpa cikgu aku ckp lps ni kalau ada anak aku ngadu lagi aku xteragak2 nak p balai polis. biar la cikgu nak kata aku gangster ke hape ke apa guna jadi cikgu kalo masalah bdk darjah satu pun xleh nak setel takat panggil pastu nasihat pastu suh salam dan berkawan balik..tu je tindakannye?? mmg mangkuk la...

ok la..nak stop membebel sbb keja part time aku dah memanggil2...

p/s: takziah utk sahabat yg kehilangan suami tersayang semalam, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya...amin

2 comments:

  1. - eeee...geram nyer dgr kalo ade budak kaki buli ni...sekeh je kepala dia...

    ReplyDelete
  2. AI,
    mmg rasa nak sekeh pun..lps nora jumpa cikgu, nora p kelas terus sound direct kat budak tu, tgk muka mmg kesian tapi geram punya pasal nora ckp kat dia "lenkali kalo irwan buli aiman lagi, makcik bwk irwan dok dlm lokap polis" hehehehe

    ReplyDelete